Zadzwoń i zamów: |
Regulamin
-
Przedmiotem usługi jest realizacja zamówienia ze sklepu IKEA poprzez jego skompletowanie, zakup oraz dostawę.
-
Usługę świadczy firma NETPUNKT Katarzyna Wawrowska NIP: 5981543606, dalej Usługodawca.
-
Zamówienia składać można poprzez stronę www.meble-ikea.pl, przez facebook’a lub mailowo wysyłając listę zakupów na adres: biuro@meble-ikea.pl
-
Zakupy robimy w każdy wtorek, dostawa do klienta uzgadniana jest indywidualnie.
-
Po przesłaniu listy zakupów robimy wycenę. Zamówienie jest uważane za przyjęte do realizacji w momencie zaakceptowania wyceny przez klienta. Akceptacja jest warunkiem koniecznym.
-
Klient zobowiązuje się być dostępny pod wskazanym w zamówieniu adresem oraz numerem telefonu w dniu realizacji usługi, w godzinach wcześniej ustalonych z Usługodawcą.
-
Płatność za usługę oraz zakupione produkty odbywa się w momencie dostarczenia towaru do klienta.
-
Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.
-
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich paczek w momencie dostawy.
-
Z chwilą dostarczenia towaru, dokonania płatności za usługę i zakupy oraz odbioru paragonu (bądź faktury) na klienta przechodzi prawo własności produktów i wszelkie ryzyka z nim związane.
-
O brakach magazynowych w sklepie IKEA klient zostaje powiadomiony telefonicznie.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi z przyczyn od niego niezależnych.
-
Dostarczany towar wydawany jest ,,z samochodu”, chyba że klient zdecyduje się na dodatkowo odpłatną usługę wnoszenia produktów do domu.
-
O decyzji dotyczącej skorzystania z usługi wskazanej w pkt. 13 należy powiadomić usługodawcę najpóźniej w przeddzień przewidywanej dostawy.
-
Ceny usług dodatkowych tj. wniesienia oraz montażu ustalane są indywidualnie.
-
Cena usługi polegającej na realizacji zamówienia kuchni ustalana jest indywidualnie. Mają na nią wpływ czynniki takie jak: rozmiar, waga, skorzystanie z możliwości dokonania pomiarów/wykonania projektu/wniesienia/ montażu/ ustawienia mebli.
-
Wszystkie towary dostarczane przez Usługodawcę posiadają gwarancję producenta.
-
Istnieje możliwość zwrotu bądź reklamacji towaru za pośrednictwem Usługodawcy. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Warunkiem koniecznym jest posiadanie dowodu zakupu np. paragonu. Usługodawca wypłaca pieniądze za zwracany towar w chwili jego odbioru od klienta.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za odmowę zwrotu bądź reklamacji przez sklep IKEA. Odmowa przyjęcia zwrotu/ reklamacji skutkuje dostarczeniem zakupu na adres klienta, który ma obowiązek zwrócić Usługodawcy jego cenę.
-
Działalność usługowa świadczona przez naszą firmę nie jest w żaden sposób gospodarczo powiązana z siecią sklepów IKEA. Nazwa ,,IKEA” stanowi wyłączną własność IKEA i została użyta wyłącznie do celów informacyjnych.